Abstract
Розвиток бібліотек був і залишається ознакою цивілізації. Цифрові трансформації, що відбулися надстрімко за останні кілька років змушують до пошуку нових каналів комунікації такі звичні для нас установи. Як книгозбірні. Мета даного дослідження – аналіз розвитку та впровадження нових технологій у бібліотеках Австрії. Увагу приділено проєктам для молоді і дітей та залучення їх до освітніх й культурних заходів.
References
Бібліотека в освітньому просторі. Імідж книгозбірні та бібліотечного працівника в сучасному суспільстві: інформаційний бюлетень для працівників бібліотек ВНЗ ІІІ–IV рівнів акредитації державної форми власності Хмельницької області. № 15. Хмельницький: ХНУ, 2013. 68 с.
Довгань Л., Мохонько Г., Малик І. Управління проєктами. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/19481/1/DMM_UP_2017.pdf.
Інноваційні послуги публічних бібліотек. URL: https://library.te.ua/wp-content/uploads/2016/02/2012_12_innovation.pdf (дата звернення: 10.01.2022).
Кузьменко О., Загуменна В. Бібліотека як соціокультурний публічний простір: трансформаційні зміни. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2020. № 4. С. 24–31. URL: http://journals.uran.ua/bdi/article/view/227084 (дата звернення: 10.01.2022).
Стороженко Н., Кравець Н. Вчимося вирішувати проблеми життя учнівської молоді та місцевої громади. Рідна школа. 2013. № 12. С. 38–43. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_12_8.
Österreichische Nationalbibliothek. URL: https://www.onb.ac.at/.
