СОЦІАЛЬНА ВІДЕОРЕКЛАМА В УКРАЇНІ

Supplementary Files

PDF (Українська)

Keywords

реклама
відеореклама
суспільство
контент
соцмережі

How to Cite

Пашко, І. Я. (2023). СОЦІАЛЬНА ВІДЕОРЕКЛАМА В УКРАЇНІ. Young Researcher, 1(2), 24–26. Retrieved from https://www.mold.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/16

Abstract

У статті вивчено український ринок соціальної відеореклами, її значення, принципи та феномен, який полягає у поєднанні мистецтва, соціальної політики та впливу на формування громадської думки. Авторка зазначає, що соціальна реклама не має на меті отримання прибутку, а спрямована на досягнення суспільно корисних цілей та популяризацію загальнолюдських цінностей. Вона повинна зачіпати актуальні проблеми, які хвилюють суспільство та привертають увагу цільової авдиторії, змінити ставлення людей до проблем, запобігати їх поширенню та формувати нові соціальні цінності.

References

Закон України «Про рекламу». Верховна Рада України. Законодавство України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text.

Історія розвитку соціальної реклами в незалежній Україні як передумова формуванню тенденцій розвитку соціальної реклами. StudSell. URL: https://www.studsell.com/view/209864/?page=2.

Реклама та PR-діяльність як феномен соціальної комунікації. Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. URL: http://dspace.luguniv.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/1642/1/Np3.2.pd.

Weighted Gross Rating Points. HowStuffWorks. URL: https://www.howstuffworks.com/.

Downloads

Download data is not yet available.